loading...
اس ام اس عاشقانه
سعیدگرگیچ بازدید : 7 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

من ، مسئله ای ساده هستم ، حل می شوم …روزی در آغوشت !///******اس ام اس عاشقانه******هر دو خالی بودندسر من از عقلکه تو را دوست داشت !قلب تو از عشقکه مرا دوست نداشت !///******اس ام اس عاشقانه جدید******زن نیستم اگر زنانه پای عشقم نایستماز قبیله زلیخا آمده امآنقدر عشقت را جار می زنم تا خدا برایم کف بزندمردانه دوستم داری ؟///******اس ام اس عاشقانه ۹۲******کاش باورت نشودچقدر دوستت دارمتا تمام عمرآن را به تو ثابت کنم///******پیامک عاشقانه******   قسمت نشد دستشو بگیرم ، اما اون روزای آخر خوب مچشو گرفتم !///******||||||||||******نه کسی منتظر است …نه کسی چشم به راه …نه خیال گذر از کوچه ی ما دارد ماهوقتی از عشق نصیبی نبری غیر از آه///******||||||||||******کاش میدانستم چطور به صبح برسانم تمام شبهایی را که با رفتنت یلدا شدند///******||||||||||******دلم از درد دنیا تنگ تنگ استچرا درها به رویم سنگ سنگ استدر این دنیا ندیدم روز خوبیچقدر رفتن از این دنیا قشنگ است///******||||||||||******به سلامتی اونی که وقتی میدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میادحواسش هست که ناراحتت نکنه !///******||||||||||******مرا در آغوشت بفشاربگذار دل ضعفه بگیرماز اینهمه عاشقانه های محکم ِ تو///******||||||||||******خیلی دلتنگتم ، اما …نمیدانم “خیلی” را چگونه بنویسم که “خیلی” دیده شود///******||||||||||******سرگیجه بهانه بود ، میخواستم با تمام وجودم احساس کنم تکیه گاهمی !///******||||||||||******هی رفیق !بدون چتر کنارم قدم نزن ، خیس دلتنگی هایم میشویدنیای من ابری تر از آن است که فکرش رامیکنی///******|||||||||******سال ها دویده ام …با قلبی معلق و پایی در هوادیگر طاقت رویاهایم تمام شده استدلم رسیدن میخواهد///

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من قصددارم بین ماارتباط دوستانه برقرابشودباایمیل درخدمتتونwww.saeedgoorgich1@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درمورداس ام اس هاچیه‏?‏
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 44
  • بازدید کلی : 613
  • کدهای اختصاصی